Könyvkiadás üzleti modellek tervezése, fejlesztése témában

Új ismeretekkel bővült a Hexolut csapatának tudástára: Az Alexander Osterwalder Yves Pigneur által jegyzett Business Model Generation című bestsellerben leírtakon keresztül napjaink egyik legnépszerűbb stratégiai tervezésre használt módszerét ismerhettük meg.

Az Üzleti Modell Vászon használatával könnyedén, néhány nap alatt állíthatjuk össze cégünk üzleti modelljét, bírálhatjuk felül és fejleszthetjük korábbi stratégiai céljait, vagy – egy induló vállalkozás esetében – meghatározhatjuk azokat.

A módszertan egyedülálló vizuális és tartalmi segítséget nyújt a célpiacok, az azok elérésére használható csatornák, a vevőink számára nyújtott értékek és a vállalati erőforrások és tevékenységek közötti összefüggések megtalálásában és megértésében. Aki ezeket az összefüggéseket megérti és látja, egyedülálló szolgáltatásokat és termékeket tervezhet és működtethet saját piaci környezetében. Az eszköz leírásán túl a könyvből több sikeres nemzetközi nagyvállalat (Google, Skype, Apple) üzleti modelljét is megismerhetjük.
A kötet összeállítása kilenc évig tartott, az írásban 470 társszerző működött közre 45 országból.
A könyv részletes áttanulmányozása, a módszertan megértése és gyakorlatban történő kipróbálása után úgy döntöttünk, hogy a magyarországi megjelentetés támogatásával tovább erősítjük jelenlétünket a stratégiai menedzsment szolgáltatást nyújtó tanácsadó cégek piacán.

A magyar változatot olvasóink és ügyfeleink számára szeretnénk még értékesebbé tenni azzal, hogy Magyarországon működő sikeres közép és nagyvállalatok üzleti modelljeit is bemutatjuk egy külön fejezetben. A kötet magyar esettanulmányokat tartalmazó részében olyan sikertörténeteket ismerhetünk meg, mint a háztartási gépek és kerékpárok kereskedelmének területén tevékenykedő Avex Kft., aki a Hauser márkanév alatt szerzett magának elévülhetetlen érdemeket, vagy az információbiztonság területén világszerte ismert és elismert Kürt Zrt.
Üdvözlettel:
A Hexolut csapata